2013. december 9., hétfő

Téli romantika

Az előző bejegyzésben írtam keveset az újrahasznosító szenvedélyemről. Nem vagyok szuper tehetség (még :D), de szinte mindig ezzel a szemmel nézem a dolgokat. Egyszer lehetne-e még belőle valami szép vagy hasznos?

Mivel nemrégiben és éppen karácsony táján tört rám a nagy "világmegváltó művészkedés" így főként karácsonyfa díszekben gondolkoztam. Készítettem néhány szerintem kifejezetten jól sikerült gömböt, amik beleillenének akár a régi polgári hangulatot idéző miliőbe is, vagy egy kicsit rózsaszín, kicsit habos-babos környezetbe is.

Három darab készült belőle - ez az egyik.
Ezeket nejlonzacskóból, és papírmasé pasztából készítettem, valamint selyempapírból. Önmagában még nem elég szép a natúr színű papírgömb, akkor épp úgy véltem. Így készültek el a bájos, stilizált csipkével díszített kis gömbjeim. Nem merem őket kifejezetten biedermeiernek címkézni, de mégis mindig ez jut róluk eszembe. Akinek nagyon megtetszett a netboltunkban ezeket is megvásárolhatja.

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!