2013. december 9., hétfő

"Akasztani valók"

Nem pejoratív értelemben szól a cím, csupán ezek a kisemberek valóban akasztani valók. De nem gazemberek! :)
Nem is tudom, hogy foglalkoztam-e itt már azzal, hogy azt amit készítek igyekszem környezettudatosan előállítani. Erről nagyon sokat tudnék beszélni, hiszen ma tetszik nem tetszik a csapból is ez folyik (nekem tetszik :D). Most azonban csak röviden értekeznék a dologról.
A kis hóembereim ötletét a kukából halásztam elő, mondhatni. Szelektáljuk itthon a hulladékot már jó ideje, de ez piciny hazánkban nagyjából követhetetlen utakon megy tovább az otthonokból. Így gondoltam kicsit rásegítek a dologra... gondolkoztam, hogy miből lehetne valamit készíteni azután, hogy a háztartásban már nem használjuk. Így találtam rá az összegyűrt alufóliára, a tapétaragasztó maradékára és a kidobott újságpapírokra.

Négy jó barát! :)
Még gyerekoromban sok-sok karácsonyi üvegdíszünk volt otthon (sajnos a nagyját eltörtük, de azért még maradt néhány darab nosztalgiázni). Az üvegdíszek zseniálisak! Nem ér a nyomukba a legdizájnosabb műanyag, vagy fa dísz sem, mert vagy nagyon elegáns, vagy szörnyen giccses. Köztes pedig nincsen. :) (egyébként a  karácsonyfa üvegdíszekkel való díszítését a 19. században kezdték el, de ezt csak mint kötelező történelmi adat írom ide) Szóval szerettem azokat a díszeket, a nagy és könnyű gömböket és a többi apró mindenfélét mintázó kis üvegcsodákat.
Ez adta az ötletet ezekhez a díszekhez is, melyek nem üvegből készültek, és nem is olyan csillogóak vagy egyenletes a felületük, de számomra azokat szép üvegholmikat idézik meg.
Igyekeztem kidolgozni a részleteket (bár seprű nem került a hóemberek kezébe), és közben nem elfeledkezni arról, hogy újrahasznosítok! Így kerültek a csíkos sálak is a nyakukba, melyekre én magam varrtam rá a színes rojtokat.

Nos, ezeket a szépségeket a netboltban is megtalálhatjátok. Az árakat úgy szabtam, hogy ne kerüljön szemtelenül sokba, és aki megvásárolja őket, az örömet és megelégedettséget érezzen, mikor aztán a saját karácsonyfájára akasztja őket. Ajánljátok barátaitoknak, szeretteiteknek, vagy adjátok nekik ajándékba a tudatos ünneplés jegyében! :) 

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!