2013. október 1., kedd

A Tökös kihívás - Lezárult a jelentkezés!

Ezennel kihirdetem, hogy a mai nappal
lezárult a jelentkezés
a Tökös kihívásra!
Bevallom kicsit izgultam, amikor meghirdettem ezt a kihívást.
Izgultam, mert nem tudtam, hogy vajon valóban jó ötlet-e ez az egész, vagy hogy van-e rá egyáltalán kereslet? Aztán, amikor már kihíreztem, meg mindenhová kiírtam, már nem visszakozhattam.
Az első napok, aggodalommal teli várakozással teltek. Kicsit talán még a körmömet is rágtam. :P
Aztán megérkezett az első jelentkező, majd a második és kis rásegítéssel jöttek többen is! Ahhoz képest, hogy úgy gondoltam senki nem fog jelentkezni egy igen szép kis csapat gyűlt össze, akik számára még álmomban sem gondoltam! (Főleg, hogy manapság az emberek inkább a könnyen megszerezhető játékokkal játszanak, amikre nem igazán kell időt fordítani. természetesen ez is érthető.)
Szeretném itt jelezni, hogy nagyon-nagyon hálás vagyok a jelentkezőknek és egytől egyig  rettentően kíváncsi vagyok az alkotásaitokra! J

A résztvevők névsora:
Zsu
Domeszka
Trixi
cappucci
Pipi52
SarahSParkle
Tincsi
Eszter
porcellan

Kedves Résztvevők!
Ne feledjétek egy hónapotok van arra, hogy elkészítsetek egy tököt, erről egy jó minőségű fényképet kell készítenetek, amit 10.31.-ig kell elküldenetek nekem, majd 11.01.-vel kezdetét veszi a szavazás!

Ha esetleg korábban elkészülnétek vele/velük, még a határídő előtt is nyugodtan elküldhetitek nekem a képet. Sőt egyáltalán nem baj, ha kicsit korábban külditek, mert ha esetleg valami gond lenne a képpel, akkor még van lehetőség azt módosítani. :)

Bármilyen kérdésetek merülne fel nyugodtan forduljatok hozzám itt, vagy emailben!

Jó munkát kívánok! :)

Ui.: Ha valaki, bárki időközben meggondolta magát és mégis kipróbálná magát, az írjon egy emailt és meglátom mit tehetk. ;)

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!