2013. szeptember 30., hétfő

Egy kis "esti mese"


Jó estét Mindenkinek!

Látom, Chuti máris volt olyan kedves és két könyvmoly kreatív műhelyévé nevezte ki a blogot. Ez úton is köszönet! :)
Újra csak röviden, amúgy "beugrottam" hogy elmeséljem én a napokban mivel foglalkozom. A képet is ehhez igazítottam, ugyanis egy ifjúsági könyvet forgatok, a címe pedig Helka:  a Burok völgy árnyai. A kép pedig ezt a történetet foglalja magába, vagyis egy már-már feledésbe merült magyar mondát. Helka egy hercegnő volt a Balaton partján - a fotót Keszthely partjainál lőttük a nyáron -, aki ármány áldozata lett, sok kalandot élt át, majd pedig boldogan élt, amíg meg nem... :)
Természetesen nem mesélem el, mert egyrészt nem illik, másrészt pedig csak nemrég kezdtem hozzá az olvasáshoz.

Ugye most jó helyre írtam? Mármint nem a kreatív sarokba biggyesztettem a könyves témát? :) Ha igen, hát nézzétek el nekem, kérlek! A kreatív sarokba is készülök néhány dologgal, de még pár napot várok az időzítéssel, hogy igazán üljön az egész. :) Szóval majd még jövök! :)

Egyébként örvendjetek nagyon a kis pilléknek, mert szuper cukik, és már nyakunkon az ősz...nem sokára nem lesz ennyi szín a környezetünkben. Jó éjt, kellemes olvasást/"tökölést" - azoknak, akik jelentkeztek a kihívásra.

1 hozzászólás: